Magazin online de imbracaminte, intre placere si necesitate

(interviu cu Roxana Tofan)

Reporter: Buna ziua stimata doamna Roxana Tofan! Va multumim frumos pentru faptul ca ati acceptat invitatia noastra de a participa la aceasta discutie deosebit de interesanta legata de magazinele online de imbracaminte din Romania. Este o reala placere pentru noi sa va avem invitata in cadrul studioului nostru si mai ales sa putem discuta cu un adevarat specialist in domeniul vanzarilor online.

 

R.T.: Buna ziua! Va multumesc frumos pentru invitatia pe care mi-ati adresat-o si pentru faptul ca putem discuta astazi, intr-un cadru public, despre ceea ce inseamna in ziua de astazi evolutia magazinelor online din tara noastra, in speta evolutia magazinelor online de imbracaminte. De asemeni, va multumesc si pentru cuvintele adresate, si pentru mine este o mare placere sa fiu invitata in studioul dvs.!

 

Reporter: Bun, atunci haideti sa intram in miezul subiectului. As incepe aceasta discutie prin a va intreba care este parerea dvs. despre cresterea mediului online in materie de magazine virtuale?

 

R.T.: In primul si in primul rand trebuie mentionat faptul ca piata online din Romania este in stadiul sau incipial de dezvoltare, din cauza faptului ca internetul nu este folosit de nici macar 50% din populatia activa a Romaniei, ceea ce inseamna ca discutia de astazi va fi despre o piata aflata in curs de dezvoltare, nicidecum despre o piata dezvoltata sau mai mult, despre una saturata. Incepand cu anul 2000 incoace, s-au pus bazele unor idei de magazine online. Printre primii antreprenori care s-au gandit la deschiderea unui astfel de magazin virtual au fost comerciantii de haine si de incaltaminte, care au dorit sa-si vanda produsele si pe internet, ei vazand o adevarata solutie un website, in locul chiriilor uriase din marile centre comerciale, dar si o alternativa la cumparaturile clasice ce necesitau o gramada de timp pierdut printre rafturi. De atunci si pana in 2012, magazine virtuale au tot continuat sa apara, ritmul si diversitatea lor fiind intr-o continua crestere. Au aparut magazine virtuale de bijuterii, accesorii, pana chiar si magazine online de cadouri sau de alte chestiuni haioase. Este meritul desavarsit al antreprenorilor pasionati de dezvoltarea afacerilor pe care le-au creat, dar si al e-commerce-ului. Cu siguranta, aceste magazine online se vor inmulti si in continuare, iar concurenta va fi tot mai mare, lucru deosebit de benefic pentru clienti.

 

Reporter: Cu privire la piata magazinelor online de imbracaminte, care considerati ca sunt avantajele si dezavantajele acesteia, raportate la piata clasica, a mall-urilor sau a centrelor comerciale ce se ocupa de vanzarea produselor de imbracaminte?

 

R.T.: Asa cum am mentionat si anterior, magazinele online de imbracaminte au fost printre primele care au aparut in tara noastra si si-au continuat trend-ul ascendent pana in 2012 si il vor continua probabil cel putin 7-10 ani de acum inainte. Magazinele online de imbracaminte au avantajul ca pot fi accesate de oriunde, oricand, ele sunt deschise 24 de ore din 24, produsele sunt intr-un numar mult mai mare decat intr-un mall, deoarece antreprenorii nu mai platesc tone de bani pentru chiria spatiilor de vanzare situate cat mai central, acestia avand in schimb depozite cu produsele, depozite de unde si pleaca marfa spre clienti. Este un real avantaj sa poti consulta in acelasi timp mii de produse pe site-urile de profil, in loc sa umblii dintr-un mall intr-altul, sa vezi daca gasesti sau nu ceva pe gustul tau sau daca respectivul produs este ori nu este pe stoc si asa mai departe. Practic, a cumpara haine dintr-un magazin online de imbracaminte este o solutie alternativa viabila si de un real succes, iar asta o pot argumenta solid: accesibilitate si manevrabilitate extrem de usoara in urma navigarii pe un website de profil, functii de cautare si filtre special dedicate pentru a ajunge la produsl dorit, oferte de preturi si de reduceri pentru a fideliza publicul cu produsele vandute, dar si cu acest tip de cumparaturi online, posibilitati nenumarate de a face platile (transfer bancar, plata cu cardul personal de cumparaturi, plata prin servicii electronice securizate ca PayPal sau MoneyBookers, etc.), timp de livrare intre 24 – 48 de ore oriunde ati fi in tara, precum si multe, multe altele.

 

Reporter: Va multumim frumos pentru acest interviu si speram sa putem discuta si cu alta ocazie despre evolutia pietei online a magazinelor de imbracaminte din Romania! Va dorim o zi cat mai senina in continuare!

 

R.T.: Va multumesc si eu pentru invitatia facuta si pentru interesul de a discuta despre o asemenea tema extrem de interesanta pentru clientii romani. Toate cele bune!

526 citiri, 1 astazi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

sex shop